“Szebb Jövőt!”, s mégszebb Múltat!

Pártjuk és Kormányunk úgy döntött, hogy a “Nemzeti Köznevelési Törvény”-nek nevezett lipótmezei szöveggyűjteménnyel “Szebb Jövőt!” biztosít a felnövekvő nemzedéknek. Aztán jött Semjén Zsolt, s kiderült: a “Jövő”-nél már csak a “Múlt” lesz szebb!

Ezt a posztot eredetileg kedden (okt. 11.) kezdtem írni annak apropóján, hogy az “Index” tudósítása szerint Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes aznap Oroszlányban, mintegy 300 fős “tömeg” jelenlétében felavatta a kettős-keresztet formázó Trianon-emlékművet, s ennek során (szokása szerint) irgalmatlan baromságokat beszélt.

Mivel ez a blog tulajdonképpen az én elektronikus naplóm, megengedhetem magamnak, hogy olykor rusztikus kifejezésekkel minősítsem kevéssé sem tisztelt “politikusainkat”, közöttük pedig most éppen Tömjént is. Aztán úgy döntöttem, inkább félrerakom az egészet, mert nekem ez a pacsirtavadász Díszpinty, akit a Kaotikus Egyház és annak obskúrus szervezete, az “Opus Dei” egyfajta nunciusként delegált OVidióta Kormányába, nem ér meg annyit, hogy agyongyötörjem a klaviatúrámat.

Aztán tegnap (okt. 14., péntek) olvastam egy egészen kiváló jegyzetet a Népszavában, mely súlyos szavakkal illeti a “Nemzeti Köznevelési Törvény” címet viselő, nyílvánvalóan az egykori Lipótmező rendszeres gyógyszerezés és orvosi felügyelet nélkül maradt ápoltjai által összevasvellázott szöveggyűjteményt, melyet Orbán Viktor “Hoffmann Rózsa” álnéven igyekszik ráeröltetni az Országra.

Az írás szerzője, Fábry Béla (pedagógus) szerint, ha a tervezetből törvény lesz, akkor a magyar oktatásügy egy évszázaddal korábbi állapotáhot tér vissza, s mindezt úgy, hogy közben ötvözi ezzel a ’60-as évek nevelésfelfogását. Fábry szerint ugyanis:

 “A dokumentum tanulás-felfogása nélkülöz minden korszerű élettani, pszichológiai, humánetológiai, ismeretelméleti – hangsúlyozottan nem neveléstudományi – tudást. Az iskolarendszerre, a közoktatási intézmények működésre vonatkozó elképzelések nem vesznek tudomást az elmúlt évtizedekben felhalmozódott szociológiai, vezetéstudományi tudásról. Mindez már önmagában is több mint hiba, de Hoffmann – főnöke és keze alá dolgozó csapata – nem vesz tudomást az elmúlt évtizedek társadalmi, technikai-technológiai változásairól, a világban, a nemzetközi élvonalba tartozó országokban végbemenő, az oktatási rendszert – a struktúrát, a tartalmakat, a gyakorlatot – alapjaiban érintő folyamatokról sem.”

Ez tehát azt jelenti, hogy a kormányzat régen szétrothadt elméletek alapján akarja neveltetni gyermekeinket, s ezekkel “Szebb Jövőt!” biztosítani nekik egy olyan világban, mely azokat már régen meghaladta. … A “munkaerőpiac által” meghatározott és pláne “korszerű tudás“! … Így? … No persze! … meg a Nénikétek térdje kalácsa! … hogy finom legyek!

Fábry szerint a világon semmi gond nincs azzal, ha a közoktatást a “modern konzervativizmus” alapján alakítják át, mivel az “…tudományosan megalapozott. Nem avítt, nem ósdi, nem múltba merengően tudománytalan, nem rég meghaladott tudáshoz görcsösen ragaszkodó, régen sem működött gyakorlatot visszahozó“. De mivel az Orbán-hoffmanni nem ilyen, így aztán az egész lényege, hogy: “Magyar gyereknek magyar gondolat. Magyar fából magyar vaskarika“!

De melyek is ezen “múltba merengően tudománytalan” és “rég meghaladott” ismeretek, melyekkel etetni akarják a jövendő nemzedéket? Nos itt csatlakozik a témához a kedden már félretett posztom Tömjén Zsóti oroszlányi emlékmű-avatóján elmondott beszédéről!

Nem idézném ezt, mert az érdeklődők itt elolvashatják (javaslom is, hogy tegyék meg!előtte “Daedalon” bevétele kifejezetten ajánlatos!), de a lényegét összefoglalom:

Magyarország (pontosabban az Osztrák-Magyar Monarchia)  azért veszítette el az Első Világháborút, mert a hátországi “aknamunkások” hátba szúrták, a trianoni területveszteség pedig az “alkalmatlan pojáca Károlyi Mihály”, meg a “virtigli hazaáruló Linder Béla” miatt történt!

Mondja ezt az a Semjén Zsolt, aki ugye ….!

Azt pedig csupán megjegyezném, hogy ezt a “Hátbaszúrás-elmélet“-et én mintha olvastam volna már valahol. Egy olyan pasas könyvében, aki még I. Ferenc József császár és király alattvalójaként, mint zabigyerek született meg “Schickelgruber” néven, s akit aztán “Hitler” nevű nagybátyja a nevére vett. A “könyv” pedig – úgy emlékszem – a “Mein Kampf” címet viselte.

De visszatérve a lényegre, azaz a közoktatásra!

Tömjén opusdei-nuncius megnyílvánulása tökéletesen rávilágított a lényegre: a “Szebb Jövő” a “Mégszebb Múlt“-tal teremthető meg!

… és ezt …

szendamondja!


4 hozzászólás on ““Szebb Jövőt!”, s mégszebb Múltat!”

  1. Avi szerint:

    Ez is jó volt. 🙂

  2. kekec szerint:

    Attól az állítástól, hogy “majdnem megnyertük a mohácsi csatát” már igazán nem esik messzire a “majdnem megnyertük az I.vh-t, csak Károlyi meghekkelte” Gondolom már dolgoznak a muhi ütközet “átértékelésén” is.
    Igazából az lepne meg, ha lenne EGYETLEN őszinte és igaz szavuk is.

  3. asher alexander szerint:

    “szebb jovot”
    veltelenul hagytad ki hogy eljen szal.si!!?
    mert AZ ugy hangzott a Hungarista gyuleseken!
    itt az Imredy fele hungarista partra celzok most!!
    megette a rosseb az ilyen “szebb jovot”!!

  4. gets szerint:

    “alkalmatlan pojáca??,… virtigli hazaáruló?” … semmilyen zsóti tükörbe nézett, de nem volt kéznél a szemüvege? 😀
    Tetszett az írás!


Hozzászólás